wtorek, 16 kwietnia 2013

Od początku.

Chciałam by ten blog by inny. By było o dietach dosłownie, ale z dystansem na luzie z humorem.
Pozytywne nastawienie przyniosło pozytywne skutki. Na chwile.
Widze, że diteka ABCD nie jest do końca skuteczna, acz uwielbiam ją za ten rygor.
Ale to nie wystarcza...obejrzałam ostatnio trzy filmy.
Cene doskonałości, Umrzeć dla tańca i Czarnego łabędzia.
Te trzy filmy zostały nakręcone z zamiarem odstraszenia, i uświadomienia nam, jak zgubne skutki ma dążenie do perefekcji. Ale wiecie co? Na mnie te trzy filmy zadziałay zupełnie inaczej. Nie odstraszyły mnie. Podziwiałam te trzy dziewczyny, za to jakie były silne. Zazdrościłam szczupłej sylwetki. Ostatnie dni czytałam duużo o Anie, dziś chce zagłębić się w temat Mii czy Mai jak tam wolicie. Wiem, że choćbym bardzo chciała, a uwierzcie mi na słowo chce bardzo...schudnąć i nawet przez chwile mieć poważny problem z ED. To wiem, że mi się to nie uda.
Dla czego? Bo jestem zbyt zrównoważona tam  w głowie i za bardzo lubie jeść. Cieżko jest powiedzieć nie.

Ale dam rade! Jutro kupuje papierosy, choć gardzę palaczami...uważam, że są za słabi by rzucić. Ale jeśli cygary mają mi pomóc gdy chce zjeść..to dla czego nie?
Dziś byłam puerwszy raz na rolkach. Na pierwszy dzień godzina. Jutro dwie. Później chce jeździć dwa razy dziennie po dwie godziny. Kiedyś jeździłam codziennie i wyglądałam rewelacyjnie.
Dużo osób biega..nie wiem czy była by to dobra forma spotu dla mnie? Chyba bym się nudziła. Narazie pojeżdżę, zobaczymy co bd później.

Zmieniam tego bloga. Nie chce by był on taki kolorowy bo to nie jest skuteczne. teraz bedzie bardziej PRO, będzie mocniej o Anie i Mai...chce się w to wkręcić. Będę szukac ciekawych tekstów i porad i co po chwila je publikować z nadzieją, że pomoże to mnie, a może i wam.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. trzymam za ciebie kciuki :) chętnie bym ci w czymś pomogła i liczę na twoją pomoc, to mój blog - http://anorexia-my-dream.blogspot.com/ , i gg tam jest, napisz :) masz więcej doswiadczeniach i mi doradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrz sobie film '' Kiedy przyjaźń zabija '' jest na chomikuj świetny film i jak motywuje . Powodzenia thinchudosc.blox.pl

    OdpowiedzUsuń