wtorek, 30 kwietnia 2013

Przepraszam

Wybaczcie mi proszę, że nie piszę, ale dość mocno krępuje mnie świadomość, że bloga czyta/może przeczytać T.
Co u mnie?
Wytrwale trwam na diecie ABC, jej koniec już 1 czerwca, mam nadzieje, że będzie to magiczny dzień. Wiem, że dalej nie będę zadowolona ze swojej wagi. Chociaż tak usilnie nad nią pracuje, chociaż bardzo leniwie.
Nie przykładam dużej wagi do ćwiczeń, być może dla tego, że nie mam na nie większej siły.
Wcześniej wymigiwałam się brzydką pogodą, teraz gdy jest już ciepło, a humor mam lepszy dalej nie chce mi się podnieść dupki. Ale biorę udział w fajnym konkursie. Następny tydzień to dalszy ciąg wyrzeczeń, ale i dobitka z ćwiczeniami. Trzymajcie więc kciuki.
Jem nie wiele. Bardzo mało. Nie będę podawać wyznacznika kalorii, troszkę mnie znacie i mniej więcej domyślacie się jaką mam normę :)
Ostatnio moim ulubionym posiłkiem był pokrojony baardzo cienko ogórek kiszony z łyżką sera białego i sporą ilością umiłowanego ketchupu. Kalorii tyle co nic, a syciło.
Parę dni temu zamówiłam na:
                                                   www.doz.pl
błonnik jabłkowy i polecony Bisacodyl, mający działanie silnie przeczyszczające, jesli obawiacie się chemii, uzależnienia itd. Jest zamiennik senes/senafor dwie nazwy ale w aptece wiedzą o co chodzi. Senes to tabletki ziłowe w składzie mają jedno jedyne "E" to mniej niż ma większość serków xp
Posiadam obydwa leki.
Po zazyciu bisacodylu nie przytyłam ani grama żrąc cały weekend naprawde duże syfy, a nawet schudłam dodatkowe 0,3kg. Wiem, że to jedynie spadek ciężarów zamagazynowanych w jelitach, ale to zawsze spadek.

Senesu jeszcze nie stosowałam. Jak użyję obiecuję napisać o jego działaniu. I napisać który z tych leków jest lepszy.
Prócz tego nie rezygnuje z chromu i octu jabłkowego w tabletkach. Nie wiem czy jest różnica. Ale na pewno to nie szkodzi :)

Mam dla was małą rekompensatę za nieobecność :)

 JADOSPISY 300KCAL NA CALY DZIEN ;)

 Ś: jogurt naturalny + 2 łyżki otrąb (75kcal)
O: fasolka szparagowa (60kcal)
P: jabłko (70kcal)
K: chrupkie + thincrisp z 1 rożkiem serka topionego+ pomidorek (90kcal)

ZESTAW 2. (300kcal)
Ś: 2 łyżki musli + mleko (80kcal)
O: 2 parówki fitness + 1 mały ziemniak (110kcal)
P: kiwi (40kcal)
K: truskawki (70kcal)

ZESTAW 3. (290kcal)
Ś: jogurt owocowy (40kcal)
O: fasolka szparagowa (60kcal)
P: grejfrut (100kcal)
K: jajko na miękko (90kcal)

ZESTAW 4. (320kcal)
Ś: jogurt owocowy (40kcal)
O: gulasz (indyk 100g + cebula, koncentrat, 1 łyż. mąki (140kcal)
P: chrupkie, łyżeczka margaryny, łyżeczka miodu (50kcal)
K: marchewka (100g) z groszkiem (50g), sos mleko, vegeta, szczypta mąki (90kcal)

ZESTAW 5. (325kcal)

Ś: jabłko (70kcal)
O: sola smażona bt 100g + kiszona kapusta 200g (120kcal)
P: baton musli (80kcal)
K: thincrisp + plasterek szynki (40kcal)

ZESTAW 6. (350kcal)
Ś: 4 łyżki otrąb + mleko (80kcal)
O: szpinak + jajecznica bt (130kcal)
P: gorący kubek (70kcal)
K: jabłko pieczone (70kcal)

ZESTAW 7. (310kcal)

Ś: thincrisp 2 kr + margaryna + zielony ogórek (50kcal)
O: kurczak 100g smażony bt + pekińska z sosem ziołowym (130kcal)
P: petitki małe 16g (60kcal)
K: 2 mandarynki, łyżka rodzynek (70kcal)

ZESTAW 8. (290kcal)
Ś: jogurt owocowy + łyżka otrąb (50kcal)
O: szpinak + 2 kotlety sojowe (90kcal)
P: pomarańcza (60kcal)
K: ser biały na pikantno (cebula, czosnek, zioła) (90kcal)

ZESTAW 9. (300kcal)
Ś: jabłko (70kcal)
O: brokuły (60kcal)
P: surówka: pomidor, 1 ogórka, cebulka, łyżeczka śmietany (40kcal)
K: tuńczyk 100g z cebulką i przyprawami (110kcal)

ZESTAW 10. (310kcal)
Ś: 2 x chrupkie, 2 łyżeczki miodu (80kcal)
O: kotlet wołowy + ogórek kiszony (110kcal)
P: jogurt naturalny z cynamonem i rodzynkami (65kcal)
K: gruszka (55)

ZESTAW 11. (310kcal)
Ś: thincrisp 2 kr + margaryna + pomidor (50kcal)
O: kotleciki pieczarkowe :200g pieczarek, 1 białko, 1 kromki chleba, 1 cebulki, łyżeczka tłuszczu (130kcal)
P: jogurt naturalny cytrynowy (50kcal)
K: pasta jajeczna: 1 jajka, łyż. majonezu, cebula + thincrisp (80kcal)

ZESTAW 12. (290kcal)
Ś: thincrisp + plasterek szynki (40kcal)
O: tuńczyk z ogórkiem kiszony, cebulką, ketchupem (120kcal)
P: truskawki (70kcal)
K: jogurt naturalny z sokiem czarna porzeczka (60kcal)

ZESTAW 13. (350kcal)

Ś: 2 łyżki musli + mleko (80kcal)
O: kotlet z polędwicy wieprzowej - 80 g, kcal)
P: jabłko (70kcal)
K: thincrisp + plasterek sera (40kcal)

ZESTAW 14. (300kcal)
Ś: jogurt naturalny + łyżka musli (70kcal)
O: włoszczyzna w sosie (100kcal)
P: pół kubka kakao (50kcal)
K: jajko sadzone (80kcal)

ZESTAW 15 . (330kcal)
Ś: chrupkie (2 kromki) + dżem (80kcal)
O: warzywa po chińsku (100kcal)
P: Pysio (130kcal)
K: ogórki kiszone 3 sztuki (20kcal)

ZESTAW 16. (310kcal)
Ś: jogurt naturalny śmietankowy (50kcal)
O: buraczki gotowane + puree z 1 ziemniaka (110kcal) P: kisiel (70kcal)
K: thincrisp 2 kr z rożkiem serka topionego i ketchupem (80kcal)

ZESTAW 17. (300kcal)
Ś: ser biały na słodko, migdałowy (90kcal)
O: kalafior (60kcal)
P: gorący kubek (80kcal)
K: jabłko (70kcal)

ZESTAW 18. (310kcal)
Ś: surówka owocowa: 1 jabłka, łyżeczka rodzynek, sos cynamonowy: mleko, maka ziemniaczana (80kcal)
O: brokuły (60kcal)
P: petitki (60kcal)
K: kasza gryczana z wegetą (110kcal)

ZESTAW 19. (320kcal)
Ś: 2 łyżki musli + mleko (80kcal)
O: makaron razowy 30g na słodko: łyż. smietany, łyż. dżemu (130kcal)
P: pomarańcza (50kcal)
K: surówka ogórkowa - 2 ogórki, 1 cebuli (60kcal)

ZESTAW 20. (290kcal)
Ś: thincrisp z polędwicą i ogórkiem (40kcal)
O: makaron razowy 30g + sos pomidorowy (130kcal)
P: pomarańcza (60kcal)
K: jogurt owocowy + łyżka musli (60kcal)

ZESTAW 21. (330kcal)
Ś: chrupkie, łyżeczka miodu (40kcal)
O: kalafior (60kcal)
P: budyń (130kcal)
K: zupa krem: 1 cebula, 1 marchewka, mąka, rożek serka (100kcal)

Wartości obliczone dla następujących produktów:
serek topiony - Krówka Śmieszka Light
parówki - Fitness Sokołów
owoce - małe lub średniej wielkości
pieczywo chrupkie - Chaber, Wasa Crisp'n'Light
mleko - 0,5%
margaryna - Delma (20% tłuszczu)
szynka - Fitness Sokołów
makaron, ryż etc - waga przed ugotowaniem
jogurt naturalny - Leader Price 0%
jogurt owocowy - Fromako Superlight



Smacznego :**

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że trzymasz się ABC ;p
    Ja osobiście jestem dużą przeciwniczką bisacodylu/senesu, można sobie tym zrobić więcej krzywdy niż pożytku. Nie ma co chodzić na skróty, jeśli droga jest niepewna, no.
    Zawsze mnie też hamowało to, że nie wiem, czy ktoś nie przeczyta tego, co piszę. Hm, gdyby się ktoś dowiedział, to byloby piekło...

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś brałam bisacodyl nie źle przeczyszcza
    świetnie sobie radzisz , tak trzymak

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno zaczęłam SGD i szczerze boję się, że będę mieć jakiś napad głodu... Na wszelki wypadek muszę mieć w zapasie jakieś przeczyszczacze. Ale będę silna!
    Trzymaj się :D

    http://motylekproana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj ze środkami przeczyszczającymi, bo to syf. Łatwo można się uzależnić, ja mam to za sobą. Nie wiem, po co Ci one potrzebne, skoro bardzo dobrze sobie radzisz z dietą. Tracisz pieniądze i niszczysz sobie zdrowie.

    Zestawy wspaniale opracowane. Widać, że włożyłaś w to dużo wysiłku.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham cię za te zestawy! :)
    powodzenia na diecie, trzymaj się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. myśl pozytywnie i nie poddawaj się

    http://perfection-live-ev.blogspot.com/

    PS.wróciłam do świata żywych :)

    OdpowiedzUsuń