środa, 24 kwietnia 2013

Najlepszego Bejb :*

Kochane pewnie nie wiecie, ja do nie dawna też nie wiedziałam.
Mamy nowego czytelnika naszych wypocin xp Jest nim mój Najukochańszy T :*
Dziś jest dzień jego urodzin więc, pewna, że prędzej czy później to przeczyta chciałam na chwilę oddejść od tematyki bloga i poraz kolejny złożyć najserdeczniejsze życzenia.

Kochanie :* Dużo spokoju, zwłaszcza gdy czytasz moje posty :) Pamiętaj, że i Ty dostrzeżesz w końcu zalety mojej diety (chyba) xp Nieustannego uśmiechu na twarzy :) To nic, że w końcu bolą od niego policzki xp Byśmy zawszę potrafili dość do porozumienia, z dala unikając kłótnie i zwady.
Byśmy byli ze sobą każdego dnia jeszcze szczęśliwsi i jeszcze bardziej w sobie zakochani, w stu procentach sobie oddani. Byś nie tracił do mnie zaufania przez moje "paranoiczne" odchudzanie.
 Wszystkiego co najwspanialsze, Twój grubasek Ann ;*


Wierze, ze w takim dniu urodzinowym. Spelniaja sie nie tylko zyczenia jubilata. 
Wiec dziewczyny życzę i wam spadku wagi, napadów do pohamowania, wytrwałości i systematyczności. Co by wszystko nadprogramowe poszło w cycki!

5 komentarzy:

  1. Twojemu ukochanemu życzę wszystkiego najlepszego :)
    dziękuje za życzenia bez okazji tobie równie tego życzę :P

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też życzę wszystkiego dobrego i Jemu i Tobie :)
    Trzymajcie się razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO. Jakie ładne zyczenia. Takie od serca *.* Też wam obojgu życzę wszystkiego co najlepsze i żeby wam się układało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń